zaterdag 21 mei 2016

hype

hallo allemaal,

leuk dat jullie weer langskomen .
weten jullie het ook niet meer?
er komen momenteel zoveel verschillende kleurmediums langs dat je niet
meer weet wat je wil.
ik kleur altijd met prisma colours en wilde eens wat anders.
ik heb me aan de zigmarkers gewaagd en moet zeggen ze zijn geweldig.
op mijn voorbeeld heb ik een stempel van viva decor ingekleurd met
ZIG - Clean Color 043 olive green
                               036 light blue
                               230 pale rose
onder de stempel zit de nieuwe mooie mal van Noor design (Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Vierkant 6002/0537)

al deze producten zijn te vinden bij http://www.tscraphuis.nl/shop/.
en hebben jullie daar de leuke prijs van de zig markers al gezien?
staat het niet in de shop kunnen jullie het altijd even vragen bij Jolanda.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten