zaterdag 7 juni 2014

verjaardagskaart




       Al een klein poosje terug een verjaardagskaart voor mijn vriendin gemaakt,
       maar kan hem nu eindelijk laten zien.


       Ik heb de stempel van magnolia; Tilda with Angel the Horse gebruikt.
       Het papier is van Maja Desing; Vintage summer.

     De pockets heb ik gestanst met de mallen van Die-Namics een echte super
     uitvinding om snel wat leuks te maken.
     de stemepl heb ik gestanst met een ronde stich van Die-Namics en de bewerkte achtergrond is van sizzix.
     Op de achtergrond is de hartjes stans te zien ook van Die-Namics en de bloem is van Magnolia.
     de merken van blaadjes weet ik even niet haha net als de note stans. Verder nog wat lintjes gebruikt.






 

1 opmerking:

  1. Hallo Anja,

    Wat een lief kaartje is dit en een super leuke stempel is dat van Magnolia!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen